
يزيد راح المكتب متعصب من مازن.
مازن عنده حق يزيد شكلو كدا حوار ندى هو اللي معصبني.

احببتها اثناء انتقامي (الجزء 41)

احببتها اثناء انتقامي( الجزء34)

احببتها اثناء انتقامي (الجزء39)
مازن شغل نفسه في الشغل.
الست الكبيره ازيك ياندى عامله اي.
ندى طنط عامله اي.
الست يلا نصلي العشا وبعدها نتعشا جبتلك اكل عارفاكي مأكلتيش حاجه.
ندى بشكر حضرتك ياطنط تعبتك بجد معايا.
قام الصلاه الامام وصلت ندى والست
الست يلا اتفضلي يابنتي.
ندى اكلت لانها كانت جعانه اوي. خلصت اكل بجد اكلك تحفه ياطنط تسلم ايدك.
الست بالهنا يابنتي. بكرا هجيلك بإذن الله واجبلك معايا تاني. تصبحي علي خير يابنتي.
ندى وحضرتك من اهل الخير. قامت نامت ندى. اي دا ماما ازيك عامله اي وحشتيني.
الام وانتي كمان وحشتيني اوي ياندى.
ندى انتي حلويتي اوي ياماما وبقيت جميله.
الام انا في مكان حلو اوي يابنتي هنا ومبسوطه اوي. شوفتي بقا اخرت صبري.
ندى خوديني معاكي ياماما انا تعبت اوي.
الام انتي ليكي مكان حلو هنا يابنتي. متستعجليش اصبري انا عارفه انه بنتي قويه وقد اي صعب هتعديه.
ندى ياماما تعبت مش قادره. خوديني معاكي.
الام لازم علشان تيجي عندي تصبري. اياكي تعملي حاجه تغضب ربنا خلي بالك ياندى من الغلط. ربنا معاكي في كل خطوه يابنتي مش هيسيبك ابدا. مبسوطه بيكي اوي يابنتي انك معملتيش حاجه غلط تزعلني منك.
ندى بس انا ياماما مش عارفه اروح فين ولا اعمل اي.
الام اصبري ياحبيبت ماما ليكي مكان حلو اوي محتاج صبر.
ندى صحيت من النوم ياماما فينك روحتي فين. انا مش هعمل غلط ياماما وهسمع كلامك. الفجر أذن روحت اتوضيت وصليت.
مازن طلع جري من الشركه وخبط في كتف يزيد.
يزيد اي ياعم ماتاخد بالك.
مازن ماردش عليه. نزل بسرعه يدور بالعربيه علي ندى علي امل انه يلاقي ندى. فضل يدور في وشوش الناس برضو لاقهاش. روح البيت متعصب يارب القيها فين بس. رن الموبايل الوو
يزيد فينك ياعم مش بترد عليا ليه.
مازن انا لسه داخل البيت دلوقتي.
يزيد بصدمه هو انت من وقت ماسبتنا ومشيت من الشركه مروحتش البيت.
مازن اه مش عارف اعمل اي ولا ادور عليها فين تعبت من كتر التدوير حاسس بتأنيب الضمير نحيتها والذنب.
يزيد وانت ذنبك اي هو انت اللي قولتلها امشي.
مازن كان لازم اخلي بالي عليه ومخليهاش تفكر انها تمشي.
يزيد ان شاء الله هتلاقيها.
مازن دخل علي رول سمحني ارجوك اندوشت ونسيتك النهرده. حطلو اكل.
رول اكل كتير لانه كان جعان اوي.
مازن راح في نوم عميق وشاف ندى. انتي روحتي فين ياندى
ندى دور عليا واكيد هتلاقيني.
مازن ادور عليكي فين بس. انتي فين. انتي كويسه طمنيني عليكي؟!
ندى دور عليا واكيد هتلاقيني. انا مش كويسه خالص يامازن.
في جانب اخر ندى.
ندى نامت كتير اووي النهرده. اي دا ياطنط النهرده وصلتي بدري هنا انا مبسوطه جدا.
الست الكبيره بدري اي يابنتي جيت في نفس الوقت زي كل يوم بدري فين بس.
ندى النهرده اهو جيتي قبل العشا بكتير.
الست الكبيره يابنتي العشا اذن انا في معادي زي كل يوم.
ندى هو انا نمت كل دا النهرده معقوله.
الست علشان لوحدك يابنتي الوحده تعمل كتير. هوني علي نفسك يابنتي.
ندى والست صلو العشا مع بعض زي كل يوم.
ندى اكلت بعد الصلاه.
الست لاحظت انه ندى سرحانه. مالك يابنتي سرحانه في اي.
ندى مش عارفه هعمل اي بعد ما المدة تخلص هروح فين.؟!
وهنا كانت المفاجاه.
الست متخافيش يابنتي انا فضتلك لااوضه عندي وهاخدك تعيشي معايا كان نفسي من زمان في بنت وربنا رزقني بيكي.
ندى بجد ياطنط.
الست اه يابنتي.
ندى حضنتها بفرحه شكرا.
مازن دور كتير علي امل انه يلاقي ندى. كل يوم يعمل كدا ينزل ويدور في الشوارع. اهمل شغله وكل حياته.
ندى انتظرت بفرحه الست ولكنها مجتش مر يوم والتاني وهي مظهرتش بعد مرور تلت ايام. خبط الباب فرحت ندى افتكرتها الست هتاخدها. وهنا الصدمه…
الشيخ ياسر انا امام الجامع يابنتي.
ندى اهلا بيك ياشيخنا.
الشيخ ياسر انا كنت متفق مع الست انك هتقعدي هنا اسبوع والاسبوع خلص سمحيني يابنتي انا لو بإيدي اخليكي علي طول ولكن غصب عني والله.
ندى هي الست مش بتيجي ليه ليها كام يوم.
الشيخ معرفش يابنتي تعبانه ولا اي. علي العموم هي سبتلك الفلوس دي معايا.
ندى اخدت الفلوس طيب هي ماسبتش عنونها مع حضرتك.
الشيخ اه سبتلي الورقه دي فيها عنوانها.
ندى اخدت الورقه اللي فيها عنوانها وراحت هناك وحصل……